вторник, 25 октомври 2011 г.

Време за мен


16 октомври, 2011

Днес е неделя, ден за почивка. И аз точно така мисля и да направя. Ще отделя време само за мен самата. И така и направих. Цял ден рисувах.  Хич не исках и да знам за готвене, за чистене, за нищо! Само за себе си! Какво пък, заслужила съм си го.  Има остаъци и от кърито, и от рибата, и от онези нещастни, но вкусни кюфтенца (точно тия дето останаха за снимката:). Така че, свообда!
Всеки да яде каквото иска и когато иска. То пак седнахме заедно, щото огладняхме заедно, ама нейсе. Само, да не може да мине без "Само", забърках набързо една зелева салата с последните моркови от хладилника. Имаше и някакви забравени гъби. Чукнах им едно яйце и супер! Отне ми точно 10 минути. И пак седнах да рисувам, докато се стъмни!
Е, така разбирам аз неделята, ден за себе си!