четвъртък, 26 януари 2012 г.

Всичко да се изяде! (Бързо къри)


23 януари, 2012

Днес нищо. Толкова много неща има останали, че трябва да се изяде всичко.
Само извадих кутийките и казах:
-Всичко да се изяде!
И се изяде. А аз бях спокойна, че мога да си свърша някоя и друга работа.
Само за себе си забърках 2 яйца с чушки, че отдавна ми се беше прияло нещо яйчено и чушки на лентички, запеченки на тигана. Просто, бързо и лесно.
Остана само една купичка ориз, която реших да направя нещо с нея за вечеря на детето.
Отворих фризера и гледам кутийки, кутийки. Какво да е? Пак нещо малко и бързо, че не ми се занимава. Къри. С пилешко. Имам една малка кутийка с изрезки от обескостяването на пилето, свеки нещо не ги беше харесала тези парченца и ги отделила за ... нещо. За къри става. Айде в микровълновата на размразяване. Малко ги поизтървах, та направо се свариха. Нищо им няма.
Загрях олиоце и изсипах половин лъжичка къри на прах. Купила съм си го от Хонг Конг, така, че е оригинал "made in china".
Хубаво става като минат подправките през висока температура, (само трябва да се внимава да не загорят) миризмата е коренно различна. Яденето веднага придобива характер. Бързо вътре и месото да поеме миризмите, малко водичка, вегета. Накрая малко нишесте разбито в малко вода, да стане на кашичка. Прибавих и малко сметана, да се омекоти вкуса и това беше всичко. Вечеря за 5 минути! Така обичам да готвя! Бързи, смели, сръчни!